keskiviikko 5. maaliskuuta 2008

No huh!

Melkein vuosi siitä kun olen viimeksi tänne kirjoittanut. Mutta paljon on ehtinyt tapahtuakin. En varmaan uskoisi itsekään, jos joku minulle kertoisi. Tai no, ihan tavallista. Näinhän tapahtuu monille.

Olen onnellisesti eronnut ja vaikka itse halusin ja olen erittäin tyytyväinen päätökseeni, rankkaa on ollut.

Olen tässä nyt vuoden aikana muuttanut lasten kanssa uuteen kotiin ja viihdyn vallan mainiosti. On ollut ihana suunnitella ja sisustaa oman maun mukaan. Rahaa ei tietenkään ole ihan mihin tahansa yksinhuoltajaäidillä, mutta paljon saa pienelläkin rahalla aikaiseksi.

Käsitöitä toki olen tehnyt, mutta niitäkin paljon, paljon vähemmän kuin ennen. Haluaisin tehdä, mutta aika ei riitä.

Kotiäidistä tuli nyt koululainen, mutta sainpahan toteutettua yhden suurista unelmistani. Olen lankakaupassa työharjoittelussa! Olen Laihialla Pohjanmaan Ateljee Ahkera-Liisassa. Ihanaa olla joka päivä lankojen ympäröimänä. Kalliiksi kuitenkin taitaa tämä työharjoittelu tulla. Kun kaikenlaisia lankoja tekee mieli ostaa. Verhotkin olen ostanut jo kahteen huoneeseen.

Tässä on elämä nyt tasaantunut ja toivottavasti ehdin nyt kirjoittelemaan tänne blogiin useammin ja tulisi tutkailtua muidenkin blogeja ja saisin neulottua paljon langoistani, entisistä ja tulevista :)

Ei kommentteja: