maanantai 1. tammikuuta 2007

Hyvää uutta vuotta 2007!

Luin tuossa juuri muiden blogeja heidän aikaansaannoksistaan. Täytyy myöntää, että ahkeraa porukkaa on näissä neuleblogeissa.

Minä en ole koskaan laskenut tuotoksien määrää, enkä muista kuinka paljon olen mitäkin tehnyt. Mutta jos nyt tulisi sitten näin blogin myötä pidettyä kirjanpitoa kaikista käsitöistäni. Tulisi hyvä mieli, kun huomaisi, ettei olekaan aivan laiska, kuten näyttää moni bloggaaja huomanneen itsestään. Toivottavasti tämä ei ole toiveajattelua.

Tämän päivän tuotoksiin olen ainakin heti tyytyväinen. Pienensin ja lyhensin ystäväni M:n tekoturkistakin, korjasin kuopuspojan haalarit, jotka olivat ratkenneet haaroista. Suurensin Mr L:n housuja (oli joulu tainnut tehdä tepposet, kun piti housuja suurentaa), viimeistelin kahdet sukat, jotka olen tehnyt tässä joulun jälkeen(kuvia tulee, kun kuvausvastaava Mr L ehtii ladata ne). Puoli sukkaa on neulottuna tälle päivälle ja varmaan saan valmiiksi tässä yön aikana, yökyöpeli kun olen.

Tästä on hyvä alkaa uusi vuosi ; ]

1 kommentti:

Arteeni kirjoitti...

Tervetuloa Bloggaamaan! Onnea uudelle vuodelle!