sunnuntai 28. tammikuuta 2007

Nukkuen neulottu :)

No nyt sekin on tehty. Minulla on tässä työn alla aina vaan niitä raitasukkia mustille miehille ja tuttavani puuvillaneule. Vähän kiirettä pitää niiden kanssa, koska kaikki odottavat valmista. Ajattelin vielä, että saisin valmiiksi töitä ennen lankahamstereita. Helmikuun alustahan pitää aloittaa uudet työt.
Olen nyt sitten oikein urakalla neulonut molempia töitä ja tuossa perjantaiyönä istuin olohuoneen sohvalla ja neuloin ja neuloin. Kello kävi, mutta ajattelin, että pääsisin mahdollisimman pitkälle. Kudoin sukkaa ja sukkiahan minä olen tehnyt erinäisen parin. Näihin kun tarvitsee kutoa vain raitaa, eikä mitään kuvioita tai koristeneuletta, kutominen sujuu ilman, että tarvitsee pahemmin miettiä. Kello oli vähän ennen neljää kun havahduin, ettei kaikki ole niinkuin pitää ja katsoin sukkaa ja kantapään kavennukset olivat aivan päin mäntyä. Ihmettelin sitä ja yritin purkaa silmukka silmukalta, mutta olin tehnyt virhettä jo niin pitkään, että otin puikon pois ja purkasin kavennuskohdan. En muista koska olisin tehnyt virheen kantapääkavennuksissa.
Oikeastaan tänään vasta tajusin, että hei minähän olin nukkunut samalla kun kudoin :]
En tiedä kuinka pitkään olin nukkunut työni kanssa. Mitään havaintoa ei ainakaan ole kantapään alun vahvistetusta osuudesta ja se oli ihan siisti ja oikein tehty.
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

*reps* :D Kyllä joskus on tullut melkein nukuttua neuloessa, mutta tuo oli jo aika paha... ;)

Anonyymi kirjoitti...

on käynyt minullekin (kind of), en ihan nukkunut mutta jonkinlaisessa horroksessa ollut kuitenkin. Tuli melkoinen kuvio kaulahuiviin...

Pirjoliisa kirjoitti...

Mun mielestä tuo oli aivan uskomatonta :) mutta ajatelkaa, eikö olis hyvä kun osais unissaan neuloa. Tulis paljon valmista :o)

Mari kirjoitti...

:DD, kiitos hyvistä nauruista:) Mie oon kyllä unta nähnyt neulomisesta ja kädet on viuhunut oikeesti mun nukkuessa siihen malliin että neulonta on menossa:)

Anonyymi kirjoitti...

Minä olen kyllä jatkanut kirjoittamista luennolla nukahtaessani (ei siitä kyllä selvää saanut!) mutta neulominen on aina kyllä enemmänkin pitänyt hereillä. Kunnioitettava saavutus tuo nukkuminen neuloessa! Pia